Schteek Maistern !

Först idag va jag på gymmet och körde lite, sen när jag kom hem så va jag med broberg ett tag och vi spela lite ps3 och drack cola (A). Sen senare på kvällen va jag med Jason och vi träffade Matilda, rh och abra.
Abra och rh gick hem ganska tidigt så då chillade jag med jason, matilda, moses och alva i rönninge centrum. Det va ganska kul förutom att matilda sparkade sönder min vänstra pungkula !!! :'(

Kom hem precis också och schteekte lite köttbullar :$ och just nu kollar jag på desperata husfruar och smsar lite (A)
Skriver mer senare, ha det bra PUSS !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Idag kommer jag sparka sönder din högra också! :D

2009-06-17 @ 14:33:09
URL: http://matildaelisa.blogg.se/
Postat av: pokemon

är inte abra en pokemon?

2009-06-30 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0